BOJOWE POJAZDY RATOWNICZO-GAŚNICZE

Niniejsza specyfikacja dotyczy pojazdu pożarniczego z podwoziem dwuosiowym, z napędem na wszystkie koła, o maksymalnej masie brutto pojazdu 26 ton. Struktura nadwozia z kabiną jest specjalnie zaprojektowana dla wykonywania nowoczesnych akcji gaśniczych na głównych międzynarodowych lotniskach. Specyfikacja jest oparta o wymagania N.F.P.A. 414 2017 oraz I.C.A.O. Doc 9137- AN/898 Część 1 1990 i spełnia powyższe lub nakłada jeszcze bardziej surowe wymagania dotyczące akcji ratunkowo-gaśniczych dla pojazdu pożarniczego z pianowym środkiem gaśniczym.

Z tyłu podwozia zamontowany jest wysokowydajny silnik, zapewniający doskonałe przyspieszanie, maksymalną prędkość około 115 km/h, dobrą jazdę terenową i wydajne hamowanie, przy zakresie temperatur od -25º do +50ºC i wilgotności względnej do 100% przy +35ºC.

Stabilność pojazdu jest wzmocniona przez użycie resorowego zawieszenia kół.

Konstrukcja podwozia, kabiny, nadwozia i zespołu zbiornika zapewnia niski środek ciężkości, dzięki któremu uzyskano bardzo dobrą stabilność pojazdu.

Konstrukcja kabiny zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa pracowników, wygodne środowisko pracy, doskonałą widoczność i łatwość pracy dla członków zespołu. Niski poziom hałasu w kabinie został osiągnięty przez dobrą izolację kabiny i konfigurację silnika z tyłu.

W modułach nadwozia pojazdu przewidziano duże schowki do przechowywania różnych rzeczy lub sprzętu ratowniczo-gaśniczego.

Naszym celem jest produkcja pojazdów pożarniczych ARFF zapewniających łatwość konserwacji, bezpieczeństwo i prostotę obsługi przy jednoczesnym spełnianiu ustawowych wymogów dotyczących osiągów dla takich pojazdów, lub zapewnianiu jeszcze lepszych wyników, niż te, które są wymagane.

DANE POJAZDU

Rozstaw kół : 4750 mm
Nawis przedni : ok. 2808 mm
Nawis tylny : ok. 2371 mm
Szerokość pojazdu (z wyłączeniem lusterek) : 3000 mm
Wysokość działek strażackich na dachu : ok. 3925 mm
Długość pojazdu : ok. 9952 mm
Zniekształcenie skrośne : 360 mm
Prześwit: osie przednie : ok. 400 mm
Prześwit: osie tylne : ok. 400 mm
Kąt podejścia : 30º
Kąt zejścia : 30º
Promień skrętu (średnica) : ok. 26.000 mm
Przyspieszenie 0-80 km/h : w ciągu 25 s
Maksymalna prędkość : >115 km/h
Kąt przechyłu statycznego : 30º
Zdolność do pokonywania wzniesień : ok. 50%
Droga hamowania 32 – 0 km/h na odcinku : ok. 10 mtr
Droga hamowania 64 – 0 km/h na odcinku : ok. 40 mtr
Masa własna podwozia : ok. 11.900 kg
Masa brutto pojazdu : do 26.000 kg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zyskaj przewagę nad konkurencją, korzystając
z najnowszych pojazdów na rynku!